Oh no!

Nu har jag faktiskt inte skrivit på en månad! Egentligen är det inte något som har hänt men ändå. Jag vet inte varför det har blivit såhär men jag vet inte om jag ska fortsätta att blogga. Jag tycker inte att den är dålig eller nått men det känns inte som jag har något att skriva om. Eftersom det ända jag gör är att träna och träna konståkning. Jag skriver inte så mycket om konståkning heller, så vad ska jag skriva om egentligen? Bara om hur dagarna är? Det är alltid bra! Snart kanske det händer något för det är ju trots allt julafton och nyår. Jag funderade på att göra en julkalender här på bloggen, men det känns lite som om alla har det och jag har ju inte fina priser :( Så vad ska jag göra?? Har också tänkt på att starta en ny blogg. Alltså inte en ny, ska inte ta bort den här! Jag ska ha kvar den här och fortsätter jag att blogga på den här också så får det bli så då. Men nu över till den nya bloggen. Som sagt... tänkte starta en hundblogg. Precis som min syster. Som ni kanske läst i förra inlägget, så KANSKE vi ska skaffa hund. Jag längtar så, så mycket och därför kanske det kan bli kul och skriva om det istället också? Ja, vi får se! Kika in då och då så kanske det kommer upp en länk till den nya bloggen. Nu ska jag börja stretcha inför träningen. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Sv: Sorry för sent svar men idag har jag inte gjort något speciellt, är sjuk så tar det lugnt hemma. Kramar! Lycka till med din nya blogg :D Kramar!

2012-12-07 @ 11:29:53
URL: http://gabriellaita.webblogg.se
Postat av: Matilda Alm

sv: med mig är det bra, hur är det själv? :)

2012-12-09 @ 19:28:37
URL: http://moobyjo.blogg.se/



NAME:
Kom ihåg mig?

E-POST: (visas ej)

URL:

MY COMMENT:

Trackback
RSS 2.0